Hey, ànimes ardents del rock’n’roll i altres pobladors del planeta. Moltíssimes gràcies per l’excel·lent resposta dispensada divendres passat al Cafè del Teatre al Pepe Marín Rock Fest, el concurs rockero per excel·lència de les comarques de Ponent.
Paradoxalment, el ja veterà concurs musical va viure la seva edició més jovial en comptar amb públic de poca edat i una banda com Reccbatt que va sorprendre no només perquè l’edat dels seus quatre components estigués al voltant dels 15 anys, sinó pel bon fer musical que va entusiasmar els vells rockeros esperançats en un relleu generacional que des de fa anys convida al pessimisme.
Ferramenta també va aportar la seva màgia amb foscor amb una tècnica sorprenent i una posada en escena de tota la vida pròpia de tres músics ja forjats en anteriors grups també brillants. Dah! tampoc no es va quedar enrere en el seu propòsit de posar en marxa un nou projecte per part de tres músics també amb molta experiència en l’escena musical.
El desenvolupament del ‘concurfest’ va ser mil·limetrat quant a horari, gràcies a la tasca tècnica i el so perfecte i acord per a les grans ocasions. La direcció de la sala ho va facilitar tot perquè la 23a edició del certamen se celebrés amb molta brillantor i el millor de tot, la predisposició dels assistents disposats a gaudir d’una gran nit de rock’n’roll servida per tres grups ‘de casa’ que engrandeixen el rock que es cou a les comarques de Ponent.
Entre tots el Pepe Marín Rock Fest es va convertir en una nit única gràcies a la màgia del club de la bona gent que aposta pel bon rotllo del rock’n’roll. Gràcies… Oh yeah!














