Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

L’INNS i Correus acolliran des d’avui les sol·licituds de regularització de migrants

Els horaris seran de 16 a 19 hores a l’INSS i de 8.30 a 17.30 a les altres seus

ARTICLES - ZONA 2

La seu de l’Institut Nacional de la Seguretat Social (INSS) i les oficines de Correus de Rambla Ferran i del carrer Segòvia acolliran a partir d’avui les tramitacions presencials de regularització de migrants. Els horaris seran de 16 a 19 hores a l’INSS i de 8.30 a 17.30 a les dues seus de Correus. En els tres casos, això sí, només amb cita prèvia.

La Paeria de Lleida posarà en marxa a partir de dimecres dia 22 una oficina específica per atendre les persones interessades en el procés extraordinari de regularització de persones migrants engegat pel govern de l’Estat. Hi haurà 14 treballadors i 10 taules d’atenció i funcionarà fins al 30 de juny (quan acaba el procés).

La mesura de regularització està dirigida a totes les persones en situació administrativa irregular que hagin arribat a Espanya abans de l’1 de gener passat i hagin estat al país cinc mesos seguits en el moment de la sol·licitud, així com els sol·licitants d’asil que van fer la seva petició abans de la mateixa data, sempre que no tinguin antecedents penals. Per demostrar el temps que la persona porta a Espanya es podrà recórrer al padró municipal però també a un altre tipus de mitjans com ara un informe mèdic, un contracte de llum o lloguer o un certificat d’enviament de diners. Per beneficiar-se cal acreditar mitjançant un certificat que la persona interessada no té antecedents penals tant a Espanya com al país d’origen o on hagi residit durant els cinc anys previs.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12