Les pluges persistents registrades durant les darreres setmanes al municipi de Tremp han provocat diverses incidències en diferents punts del terme municipal, especialment pel que fa a algunes infraestructures viàries. Davant d’aquesta situació, l’Ajuntament de Tremp ja ha activat les actuacions necessàries per garantir la seguretat i restablir la normalitat el més aviat possible.
Entre les afectacions més destacades, cal assenyalar una esllavissada a la carretera d’accés a Sant Adrià, que ha obligat a intervenir per assegurar el pas i evitar riscos per als usuaris de la via. Així mateix, s’ha produït la caiguda d’un mur al carrer la Costa, una incidència que ha requerit mesures immediates de seguretat i la posterior planificació de les tasques de reparació.
Les pluges també han ocasionat diversos despreniments a les carreteres d’accés a diferents nuclis del municipi, com ara Eroles, Arbull i Fígols. En aquests punts, els serveis municipals, amb el suport de manteniment de carreteres de la Generalitat, han dut a terme treballs de neteja i retirada de materials.
Paral·lelament, s’estan realitzant tasques de revisió i manteniment de la xarxa viària i dels punts més sensibles del municipi per prevenir noves incidències en cas de nous episodis de pluja i reparar les incidències existents.













