Dorsals exhaurits. La Cursa de Bombers de Lleida ha penjat el cartell de ‘tot venut’ en 72 hores i arriba a la xifra de 2.500 atletes amb la qual l’organització havia establert el tancament de les inscripcions i el màxim de participants.
Les inscripcions per aquesta clàssica cursa de Lleida, recuperada recentment, es van obrir el passat dia 23 d’aquest mes de gener. El lema escollit per la cursa d’enguany és ‘Un cor que batega fort’. Un euro i mig de cada inscripció que s’ha aconseguit fer anirà destinat a la Fundació Privada Aremi.
La Cursa de Bombers tindrà un recorregut de 10 quilòmetres i un altre de 5 quilòmetres. També hi haurà una cursa accessible d’un quilòmetre i una Cursa Infantil. L’onzena edició se celebrarà el 12 d’abril.












