El Hiopos Lleida disputa aquesta nit (20.00 hores) un d’aquells partits que tota l’afició té marcat amb roig al calendari perquè el conjunt de Gerard Encuentra rep la visita del San Pablo Burgos, equip que compta només amb tres victòries aquesta temporada, i per tant un triomf local suposaria deixar el descens amb un marge de quatre victòries, fent un pas de gegant de cara a la salvació, objectiu principal del club lleidatà.
No obstant això, el jove tècnic català avisava en la prèvia, “en aquests moments crec que el Burgos és millor equip que nosaltres, ells no tenen res a perdre, i amb la incorporació de Happ i Lima han fet una passa endavant en el joc interior. A més nosaltres estem una mica forçats físicament, encara que això tampoc pot servir com a excusa”. “Evidentment amb les darreres victòries la moral de l’equip és bona, i continuem treballant bé”.
En aquest sentit, l’entrenador dels bordeus va demanar a l’afició que mantingui la calma perquè “quan a la grada es nota nerviosisme, aquests nervis els jugadors els noten i es traslladen a la pista. En general, el Nucli com gran part del pavelló sempre anima, però hi ha algun sector que si perdem tres pilotes ja comença a sentir-se un ‘run run’ i això no ens beneficia”. “Reitero que hem de ser conscients respecte al club que som, que juguem per estar a la part baixa de la classificació i que necessitem al Barris de les grans ocasions perquè aquest partit serà llarg, no es decidirà en el primer quart”.













