L’avinguda Madrid va estar a punt de tenyir-se de vermell ahir a la matinada, quan un jove de 27 anys va intentar assassinar un altre jove amb una arma blanca al domicili de la víctima.
Agents de la Guàrdia Urbana van aconseguir detenir-lo a les 6.15 i li imputen els delictes d’homicidi en grau de temptativa i un altre de violació de domicili, segons van informar.
El motiu d’aquest succés va ser econòmic. Segons s’ha pogut saber, l’atacant i la víctima haurien mantingut una disputa econòmica. En concret, ambdós es trobarien ‘immersos’ en un greuge produït pels diners d’un lloguer anterior. Una situació que va acabar escalant fins al punt que el detingut hauria provat de matar-lo amb una arma.
Fonts policials han confirmat que la víctima no va patir cap lesió, ni cap ferida. Tanmateix, l’atacant sí que l’hauria agredit durant la temptativa d’homicidi.
Al tancament d’aquesta edició, no hi ha novetats respecte a aquest succés, tot i que sí que se sap que la mateixa policia local de Lleida va detenir un altre jove, en aquest cas de 20 anys, per robatori amb violència a la Rambla Ferran. En aquesta ocasió, l’arrest va ser a les 15.45 de dimarts. A més, els agents van multar una persona a la plaça Sant Francesc per posseir una arma blanca.














