La Fiscalia demana 8 anys de presó i 8 anys de llibertat vigilada per a un home acusat d’abusar sexualment d’una dona amb introducció de membre corporal a la vagina i també d’un delicte de lesions.
Els fets van tenir lloc l’agost del 2024 de matinada en un carrer de la ciutat de Lleida quan l’home va abordar la dona, la va encastar a la força en el portal d’una botiga i presumptament li va fer tocaments i li va introduir un membre corporal a la vagina. L’agressor va ser detingut i va entrar a la presó.
El ministeri fiscal li demana 8 anys de presó, 8 anys de llibertat vigilada, la prohibició d’aproximació a menys de 200 metres i de comunicació amb la dona durant 10 anys i reclama que no pugui treballar en feines o oficis que impliquin un contacte amb menors d’edat per un temps superior en 15 anys a la pena de presó que dictamini el tribunal. A més, se sol·licita una indemnització de 20.000 euros.
D’altra banda, la Fiscalia demana 7 anys i 6 mesos de presó i 8 anys més de llibertat vigilada per a un home acusat d’abusar sexualment de la seva filla menor de 16 anys a Lleida. Els fets s’haurien produït el maig del 2023 durant una trobada familiar en un domicili. Suposadament, el pare va aprofitar que la filla estava adormida per fer-li tocaments i li va demanar que no ho expliqués a cap dels presents.














