Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

La Setmana de l’Art arriba a 5 equipaments lleidatans

Espai Cavallers, Museu de Lleida, l’Espai Guinovart, l’IEI i la Vinya dels Artistes acolliran les propostes

FOTO_ IEI La visita a l’exposició de Jaume Amigó es farà divendres a l’IEI

ARTICLES - ZONA 2

 

La Setmana de l’Art, que organitza l’associació de Galeries d’Art de Catalunya amb l’objectiu de donar visibilitat a les arts visuals i enfortir els vincles entre les entitats del sector arreu del territori, i que en aquesta edició gira al voltant d’un únic fil conductor: el color groc, ha programat cinc propostes a la demarcació lleidatana.

L’activitat començarà aquest dijous dia 27 al Museu de Lleida (19.00 hores) amb la visita ‘El Museu en groc’, un recorregut per les col·leccions del museu posant l’èmfasi en el color. El mateix dia (20.00) la galeria Espai Cavallers acollirà una experiència sensorial en què es combinaran art, gastronomia i vi dins el marc de l’exposició ‘Interferències’, de l’artista Tatiana Blanqué. El divendres dia 28 (12.00) serà el torn de l’Institut d’Estudis Ilerdencs ha organitzat una visita comentada a l’exposició de pintures i escultures de l’artista Jaume Amigó per analitzar els seus treballs, especialment del cicle dedicat al camí, inspirat en el poeta japonès Matsuo Basho i el seu famós llibre ‘L’estret camí de l’interior’ (1694). El dissabte dia 29 (11.30 hores), l’Espai Guinovart d’Agramunt acull el taller per a famílies ‘La paleta del groc i del blat’, vinculat a les obres de Josep Guinovart on el blat, la palla i la pintura són els protagonistes. Finalment, els dies 29 i 30, la Vinya dels Artistes del Mas Blanch i Jové de la Pobla de Cérvoles acull ‘Tast de grocs’, un tast de vins blancs i olis i una visita a l’exposició temporal de Gregorio Iglesias.

La tercera Setmana de l’Art, que va començar diumenge i s’allarga fins a l’1 de desembre, aplega una seixantena de propostes signades per 50 organitzacions que van des de les galeries d’arts i els museus, passant per fundacions i centres d’art.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12