El Lleida Llista rep aquesta tarda a les 16.10 hores a l’11 de setembre a l’equip més poderós de la lliga, el Barça. Si bé és cert que els de la ciutat comtal sempre són l’equip que opta a tots els títols, Champions inclosa, enguany han començat la competició domèstica deixant-se algun punt per camí, un fet anòmal en les darreres temporades. Concretament, els barcelonins perdien al Palau per 3-5 davant el Liceo i empataven a 4 a la pista del Voltregà.
Ara bé, ni aquest fet ni tampoc l’haver guanyat al Barça en els darrers dos anys dos cops, fan que Edu Amat rebaixi ni un per la dificultat de sumar avui. El mateix entrenador del Lleida es mostra convençut que el seu equip pot guanyar a tothom, però que per fer-ho davant el Barça cal, com a mínim, “signar un partit perfecte i que el rival no estigui del tot encertat”. Els llistats també tenen al cap que per poder accedir a la Copa del Rei d’enguany, és necessari guanyar aquest tipus de partits per arribar a jugar a l’Ateneu Agrícola de Sant Sadurní d’Anoia.
Un Alpicat amb urgències busca la sorpresa guanyant el Fraga
El Lleida.net Alpicat, equip que encara no ha estat capaç de sumar cap punt, buscarà avui a partir de les 12.30 hores fer saltar la sorpresa a l’Antoni Roure guanyant el Fraga, equip que encara no ha perdut cap partit i busca continuar en primera posició.













