Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Boí, Espot i Port Ainé posen en marxa un passi per evitar cues

L’entitat crea la marca Pirineu365 que ha d’ajudar a desestacionalitzar l’activitat les seves instal·lacions

FOTO_ ACN Presentacio de la nova temportada

ARTICLES - ZONA 2

FlexiPass és el nou suport de pagament per ús que acaba de llançar Ferrocarrils de la Generalitat (FGC). Es tracta d’una targeta que funciona seguint el sistema de teletac i que dona més llibertat als usuaris. Amb una subscripció anual, a partir del 4 de desembre, es podrà accedir directament a qualsevol de les sis estacions de FGC.

A diferència de l’abonament anual, garanteix el millor preu diari i inclou assegurança d’accidents. El president de FGC, Carles Ruiz, destaca que el nou passi respon a la màxima de “com més s’esquia, més s’estalvia”. Es contemplen bonificacions i descomptes i, a més, a partir del 17è dia d’esquí, no es paga. La presentació s’ha fet aquest divendres des de Vic en el marc de la 44a Fira de la Muntanya.

FGC ha creat un nou concepte de forfet que se suma a l’oferta d’abonaments que ja existeixen. Pagant una tarifa anual de 15 euros, els usuaris tindran dret a accedir a qualsevol de les sis estacions de Ferrocarrils – La Molina, Vall de Núria, Vallter, Espot, Port Ainé i Boí Taüll- per esquiar quan més els convingui i sense fer cues.

“El FlexiPassa permet esquiar amb més facilitat i amb més tranquil·litat”, va destacar Carles Ruiz. “No agafes un compromís per a tota la temporada, sinó que et vas adaptant a les necessitats”, va afegir.

Si es compara amb altres abonaments com el forfet anual, el FlexiPass permet decidir a última hora si es va a la muntanya o no, tenint accés al preu de forfet diari, que a vegades pot variar en funció de les condicions meteorològiques o el nombre de pistes obertes. El preu d’aquell forfet es carregarà al compte bancari de l’usuari al final del dia. Una altra de les diferències és el fet que l’assegurança hi estigui inclosa.

Una altra de les grans novetats que ha destacat Ruiz és la creació de la nova marca Pirineu365. El president de Ferrocarrils va destacar que es tracta d’un “aixopluc” de totes les estacions, que vol identificar sota la mateixa marca els valors que comparteixen de proximitat amb el territori i el compromís amb el Pirineu.

L’objectiu també és desestacionalitzar l’activitat i que es percebin les estacions com un lloc on hi ha activitats durant tot l’any.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)