Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

L’Autotardor de Mollerussa vol arribar als 100 cotxes venuts

Un de cada cinc vehicles exposats a la fira d’ocasió són híbrids o elèctrics, un increment respecte de les anteriors edicions

Gent interessada en els cotxes d’ocasió durant el segon dia de l’Autotardor / FOTO: Fira de Mollerussa

ARTICLES - ZONA 2

L’Autotardor de Mollerussa, la fira d’ocasió de la capital del Pla d’Urgell, va viure ahir el segon dia del certamen. La previsió des de l’organització és arribar als 100 cotxes venuts entre els tres dies.

Des de Fira de Mollerussa es va informar que un de cada cinc vehicles exposats és híbrid o elèctric. Aquesta xifra suposa un augment respecte de les anteriors edicions. A la venda per tot el pavelló firal n’hi ha 380,

El president de Pimec Lleida, Borja Solans, precisament, va fer referència a l’increment d’aquests vehicles. Solans també va posar en valor l’augment “significatiu” de la venda de vehicles d’ocasió en els darrers anys.

Avui el certamen continua obert i des de Fira de Mollerussa van recordar que entre els compradors d’un cotxe d’ocasió se sortejarà un premi valorat en 3.000 euros.

A l’edició del 2024 es van vendre 121 vehicles, una xifra que esperen, almenys, igualar enguany.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12