Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

La investigació creu que l’assassí confés del mosso ho tenia planificat

L’home, de 78 anys, presencia l’escorcoll del seu domicili al barri de Cappont i passarà finalment aquest matí a disposició judicial

FOTO_ Tony Alcántara L’assassí confès es va lliurar als Mossos d’Esquadra

ARTICLES - ZONA 2

Els investigadors consideren que l’actitud de l’assassí confés del seu gendre mosso d’esquadra confirma una planificació prèvia del crim i que era conscient del que feia. El detingut passarà a disposició judicial aquest matí i el jutge haurà de decidir si acorda o no el seu ingrés provisional a presó. Aquest serà el moment en què les parts personades en la causa podran sol·licitar l’elaboració d’informes mèdics a l’home per confirmar si té o no algun trastorn psiquiàtric.

Ahir els investigadors de la policia catalana van recopilar imatges de càmeres que haurien enregistrat els fets. El crim es va produir pels volts de les 15.20 de dimecres, a plena llum del dia i al davant de diversos ciutadans que es trobaven a la zona. L’home, A.P. de 78 anys, va disparar quatre trets al seu gendre mosso, Víctor S. de 47 anys, al carrer Doctora Castells del barri de Cappont. Tot seguit l’agressor va guardar l’arma en una bossa -tenia llicència de tir esportiu-, va cobrir el cos amb un llençol, va trucar al 112 i es va entregar als agents que es van desplaçar al lloc dels fets. Dijous es va acollir al dret a no declarar a la comissaria dels Mossos. Al matí també va presenciar l’escorcoll del seu domicili, situat al mateix barri on van succeir els fets. La motivació del crim haurien estat unes desavinences familiars.

La víctima serà enterrada avui a les sis de la tarda a l’església de la Sagrada Família de Cappont.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)