Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Queixes veïnals pels sensesostre que dormen als Camps Elisis

L’associació Arrels de Cappont mostra la seva preocupació

ARTICLES - ZONA 2

El recinte dels Camps Elisis s’ha convertit en un refugi de moltes persones sense sostre, la qual cosa provoca sensació d’inseguretat i insalubritat, segons l’associació veïnal Arrels de Cappont. Diferents indrets del recinte, com la Glorieta, el Xalet Modernista o els jardins acullen gent que dorm al ras.
Segons els veïns, aquesta situació és especialment problemàtica quan manquen pocs dies per la celebració de la nova Fira de Sant Miquel MOS. “Molts visitants passaran per allà per anar a la fira i es trobaran a tota aquesta gent dormint, la qual cosa dona molt mala imatge”, va comentar un portaveu de l’entitat.
Segons Arrels, “després de finalitzar la campanya de collita de la fruita i amb el pavelló 3 habilitat per acollir als temporers tanca, el barri de Cappont continua sent un espai d’acampada il·legal”, de manera que “l’associació de veïns Arrels expressa els seus neguits davant la insalubritat dels parcs i demana una solució per al barri”. Segons ells, “l’Ajuntament és plenament conscient de la problemàtica, però el fet és que tot es manté igual”.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12