Luigi Sierra és un polifacètic i multiinstrumentista músic lleidatà que ofereix els seus espectacles com a solista i amb banda en diferents formats. Els propers dies els té al màxim.
La primera parada serà aquest dissabte (18.00 hores) a les festes majors de Binéfar on actuarà al capdavant dels Komboloko amb Gerard Oncins (guitarra), Damià Farré (baix) i Marc Garrofé (bateria) fent rumba i versions dels vuitanta.
Diumenge oferirà un concert de vermut (12.30 hores) a El Pati de l’Antònia, a la Partida de Llívia, com ‘El Rei del Garrotán’. Per a l’ocasió estarà acompanyat pel seu guitarrista habitual Gerard Oncins i la percussionista Happy Fatima. Entre els convidats està Komando Kolakao, format pels seus dos fills, i com a sorpresa es produirà l’estrena de El Capitán Ballenato.
Finalment, la exitosa gira de celebració del 40è aniversari dels Topiloco Aviador prosseguirà el dia 20 d’aquest mes amb un concert a la Plaça del Dipòsit i prosseguirà el 18 d’octubre amb una nova actuació de ‘tardeo’ al saló Cervisia.














