Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Tàrrega millorarà l’accés al seu CAP urbanitzant el carrer de Ciutadilla

Preveu la creació d’una calçada de 6 metres i reforçar l’accessibilitat

FOTO_ Ajuntament de Tàrrega Estat actual del carrer de Ciutadilla, a prop del CAP

ARTICLES - ZONA 2

La Junta de Govern Local de l’Ajuntament de Tàrrega ha aprovat el projecte per urbanitzar el carrer de Ciutadilla, ubicat entre l’avinguda de Josep Tarradellas i el carrer de Salvador Espriu, molt a prop del CAP. El vial és freqüentat per vehicles que han d’accedir a la nova zona d’urgències del CAP o que utilitzen l’aparcament de camions. Fins ara s’hi havien realitzat petites intervencions, però mai s’havia urbanitzat del tot.
La proposta de la Regidoria d’Urbanisme preveu la creació d’una calçada de 6 metres d’amplada, amb una vorera de 3 metres al costat dels equipaments i una altra de 2,40 metres a l’altra banda. Els treballs també incorporarien la instal·lació d’arbrat, enllumenat públic i mobiliari urbà per adequar la zona amb les garanties de seguretat i accessibilitat.
El regidor d’Urbanisme, José Luis Marín, va afirmar que “el carrer de Ciutadilla és un vial estratègic per a la mobilitat de Tàrrega, especialment per la seva proximitat al CAP. L’actuació millorarà la connexió amb la nova zona d’urgències i l’aparcament de camions i també garantirà unes condicions òptimes per als vianants, amb voreres àmplies i adaptades”.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12