La “pacificació” del trànsit i la “dinamització” comercial de Rambla Ferran estan a punt de veure la llum final. Després de nou mesos d’obres, les obres a la via semblen estar al punt final. En alguns punts de la Rambla ja s’han instal·lat les marquesines dels autobusos urbans i en altres indrets, s’han col·locat pals per senyalitzar les aturades del servei de bus.
La Paeria va recordar fa un mes que la voluntat del consistori era acabar les obres en el termini inicial de nou mesos. Avui, precisament, acaben els nou mesos. El consistori, tanmateix, va matisar que les actuacions podien perllongar-se fins a inicis d’agost, tot i que no va concretar cap dia.
Les obres realitzades a Rambla Ferran han comportat la reducció de la calçada de 7,8 a 5,8 metres i “l’anivellament” de la vorera amb la mateixa calçada. Simultàniament a les actuacions, per dinamitzar el comerç la Paeria està dotant d’ajuts econòmics els negocis de la Rambla i entorns que vulguin renovar els seus locals, o a emprenedors que vulguin obrir el seu primer comerç.
