Una veïna de les Borges Blanques va denunciar que una empresa d’aparcacotxes a qui va deixar el seu turisme l’hi va tornar utilitzat i ratllat. Els fets van succeir el 7 d’octubre de 2024 quan la jove i la seva mare van iniciar un viatge a Egipte en avió. Van deixar el cotxe a l’aeroport del Prat a un treballador de l’empresa Good Parking -que va contractar a través de Parkos, una plataforma de comparació de preus i reserva de pàrquings d’aeroports- perquè el portés en un aparcament. Va pagar 43 euros pel servei.
Van tornar del viatge el 14 del mateix mes i en recollir el vehicle va comprovar que tenia una ratlla en el lateral dret, només quedava un quart de dipòsit de gasoil, el cotxe havia circulat 466 quilòmetres i l’interior estava brut. “El dia 3 l’havia acabat de pintar i netejar”, va lamentar. La jove va trucar als Mossos d’Esquadra per deixar constància del que havia trobat. A més, al cap d’uns dies li va arribar una multa per excés de velocitat d’un radar de Viladecans per un import de 100 euros.
La jove va comentar que la companyia d’aparcacotxes “se’m va treure de sobre de mala manera”. Va afegir que l’asseguradora en principi “no cobrirà els desperfectes” perquè argumenta que es tracta d’una relació contractual entre l’empresa del pàrquing i la propietària del cotxe. Els desperfectes s’eleven a 970 euros.