Lleida suma un nou cas de maltractament animal. Els veïns del carrer Torres de Sanui s’han encarregat de mantenir amb vida un gos que durant mesos s’ha trobat abandonat a la terrassa d’un pis pràcticament abandonat. L’animal estava sense menjar i sense aigua, i també sense un sostre que el protegís del sol en aquests durs dies d’estiu. Gràcies a la bona voluntat dels veïns, el ca ha pogut sobreviure amb el menjar i l’aigua que ells l’han donat durant aquest temps.
Dues voluntàries de la protectora Lydia Argilés van denunciar la situació, arran dels constants plors del gos durant les nits. Els Bombers van rescatar-lo divendres al matí i van poder comprovar que estava rodejat de pixats i excrements. Malauradament, el veterinari municipal va creure que l’animal estava en bones condicions i la Guàrdia Urbana va retornar al propietari, el qual se l’ha endut a una altra finca.
Des de Tsunami Animalista i la mateixa protectora es troben consternats per la decisió. “No té lògica que se’l retorni, hauria de ser decomissat”, deia la Sandra de Tsunami. També va dir haver parlat amb Begoña Iglesias, regidora de Civisme, qui li va traslladar la voluntat de posar-hi una solució.