Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Ça Marche assaja un nou espectacle amb FiraTàrrega

La companyia de Barcelona se suma a la Córcoles i Ferran Orobitg en el programa del mes de juny

FOTO_ FiraTàrrega ‘Carena’ és un espectacle de funambulisme i equilibri en altura

ARTICLES - ZONA 2

FiraTàrrega ha organitzat per aquest mes de juny tres assajos oberts dins dels seus programes de suport a la creació, una activitat que permet a les companyies provar el seu espectacle, que habitualment es troba en un estadi intermedi, i compartir impressions amb els espectadors. El primer serà divendres dia 14 (19.00 hores) al Parc de Sant Eloi amb la companyia La Córcoles i la proposta ‘Carena’, un espectacle de funambulisme, equilibri sobre cable en altura, “que vol humanitzar la disciplina, acostant-la al públic i contemporanitzant el seu tractament des de l’emoció, el cos i el llenguatge universal del gest”.

El dia 20 (19.00) a la plaça del Carme acollirà l’assaig de l’espectacle ‘Opia’, de Ferran Orobitg, “una creació híbrida amb intervencions coreogràfiques participatives que se centra en l’anàlisi de la mirada a l’espai públic, en les possibilitats relacionals que ofereix així com en les articulacions entre individus i amb la col·lectivitat”.

Finalment, el dia 26 (22.30) al Parc de Sant Eloi, es podrà veure ‘Incendis’, una instal·lació-espectacle que simula un incendi forestal mitjançant l’ús d’efectes especials en què “l’audiència és convidada a submergir-se en una reflexió sobre la urgència d’abordar les qüestions ambientals i a considerar noves formes d’acció per contribuir a un canvi positiu de la nostra societat”.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12