El Generali Palau va barrar el pas del Vila-sana Cooperativa d’Ivars a la final de la lliga contra el Telecable. Les lleidatanes tanquen una temporada agredolça, amb dos finals, però sense títols.
L’equip que prepara Lluís Rodero va saltar a la pista amb Sandra Coelho a la porteria; Luchi Agudo, Gime Gómez, Dai Silva i Victòria Porta. L’encontre va començar amb molta intensitat i un joc vertical.
El Palau va ser l’equip que en va treure millor profit i, en el minut vuit, un contracop molt ben portat per les jugadores de l’equip local va culminar amb una rematada d’Anna Casaramona que es va convertir en el primer gol de l’encontre. Amb aquest mínim avantatge del Palau es va arribar al descans. El primer temps va concloure amb un marcador de faltes de 5-6.
Flor, Dai Silva, Luchi i Victòria Porta van començar la segona part com a jugadores de camp, amb Coelho a la porteria. El ritme de joc va baixar una mica, segurament per l’aparició del cansament. Va tornar a ser el Palau l’equip que va trobar el camí de porteria. Aina Florenza va recollir una bola a l’àrea petita i va fer pujar el segon gol (35′). Semblava que tot estava perdut, però Victòria Porta va convertir el 2-1 de penal (48′) i va posar emoció a la recta final. Les del Pla d’Urgell ho van intentar jugant sense portera i cinc de pista, però no van empatar.
Maria Porta: “Era un cara o creu que qualsevol podia guanyar”
La capitana del Vila-sana Cooperativa d’Ivars, Maria Porta, va valorar que “era un partit de cara o creu i sabíem que podia passar. Podria haver guanyat qualsevol dels dos equips, al final s’ho emporten elles i s’acaba la temporada. En la segona part hem fet un pas enrere i això, contra el Palau, penalitza molt. Al cap i a la fi, això és esport”. Sobre la retirada de Laura Barcons va dir que “no és només una companya, sinó una amiga. M’agradaria que es quedés molt més temps. Em quedo amb tot el que hem compartit”.