Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Collboni es disculpa amb Alèxia Putellas per un gest polèmic durant la recepció del Barça per la Champions

"Tot el protagonisme ha de ser per a unes dones que ja fa molt de temps que estan fent història", afirma el batlle

Jaume Collboni mostra la samarreta del Barça amb el seu cognom durant la recepció de l'equip femení de futbol per la consecució de la tercera Champions per al club

ARTICLES - ZONA 2

Jaume Collboni s’ha disculpat amb la futbolista Alèxia Putellas per un gest polèmic que l’alcalde de Barcelona va protagonitzar ahir durant la recepció del Barça després d’haver guanyat la tercera Champions femenina. La capitana de l’equip i el president del club, Joan Laporta, lliuren al batlle una samarreta amb el seu cognom i els tres la subjecten davant dels fotògrafs. Tot seguit, sense mirar l’esportista, Collboni tiba de la samarreta per col·locar-se-la davant del pit tot mostrant el cognom. Ella es queda amb el braç estirat i la mà buida penjant a l’aire alhora que mostra una expressió d’incredulitat al rostre i es gira per mirar les companyes per comprovar si han vist l’escena.

El moment ha estat recollit per diversos mitjans, i davant la polèmica avui Collboni ha fet un text de disculpa a la xarxa social X. “Ha estat un honor compartir aquest cap de setmana amb les campiones de la Champions League a Barcelona i a Bilbao. Tot el protagonisme ha de ser per a unes dones que ja fa molt de temps que estan fent història. Les meves disculpes a Alèxia Putellas. Sempre al costat de la igualtat, el feminisme i l’esport femení. Sempre al vostre costat Futbol Club Barcelona femení”.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12