L’Atlètic Alpicat no va poder passar de l’empat ahir en la seva visita al Municipal de Gardeny davant el Lleida B (1-1) en un partit on va sumar un punt insuficient després del triomf de dissabte del Balaguer a La Seu d’Urgell (0-3). L’equip de Josep Gil s’allunya de l’ascens directe quan falten només dues jornades per posar punt final a la Segona Catalana, ara segons a 4 punts del líder, el Balaguer.

Pel que fa al partit a Gardeny, els alpicatins es van avançar en el marcador amb un gol d’Albert Vila a la mitja hora després d’un córner botat per Xavier Gomà que Eric Alfageme rematava al travesser, però el rebot l’agafava Vila per posar el 0 a 1. Adri fallava un penal per als visitants en el minut 37 després d’enviar la pilota al travesser.
En la represa, el porter de la base del Lleida Andreu Lladonosa, mostrava la seva seguretat sota pals evitant el segon, i els locals aprofitaven una falta lateral per situar l’empat definitiu (1-1) en el minut 64, obra d’Evidence. Amb aquest resultat, l’Alpicat s’allunya a 4 punts de l’ascens directe quan falten dues jornades per acabar.
D’altra banda, el Solsona va golejar ahir al Térmens (6-1) i va confirmar la seva permanència una temporada més en la Segona Catalana.
El Soses, l’Oliana, el Palau d’Anglesola, el Pardinyes i el Térmens són matemàticament equips de Tercera Catalana.














