Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

La decisió de Sánchez satisfà el PSC i irrita ERC i Junts per “electoralista”

Illa diu que és “la millor decisió per a Catalunya” i Aragonès ho titlla de “comèdia poc honesta”

Els presidents Pere Aragonès i Pedro Sánchez, reunits a la Sala de Diputats del Palau de la Generalitat

ARTICLES - ZONA 2

La decisió de Pedro Sánchez ha alleujat el PSC, però en canvi ha irritat ERC i JxCat, que han carregat contra el que titllen de “comèdia” i de “maniobra electoralista”.

El candidat del PSC a la Generalitat, Salvador Illa, es va mostrar “content” amb el que considera que és “la millor decisió” per a Catalunya.

El president de la Generalitat i candidat d’ERC a la reelecció, Pere Aragonès, va titllar de “comèdia”, de “cortina de fum”, d’”acte electoral” i de “maniobra personalista” “absolutament desproporcionada”, que segons la seva opinió no ha estat “honesta”.

Per la seva banda, el secretari general de JxCat, Jordi Turull, va titllar de “greu irresponsabilitat” el “tacticisme electoral” de Pedro Sánchez“.

Turull va acusar el president de voler “interferir a les eleccions catalanes”, la mateixa denúncia que va fer la cap de llista de la CUP, Laia Estrada.

Per a la candidata de Comuns Sumar, Jéssica Albiach, amb la decisió de Sánchez “és el moment d’acabar d’una vegada per totes amb el ‘lawfare’”.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12