Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

La Fiscalia de l’Audiència Nacional obre una investigació sobre els possibles “efectes adversos” del Nolotil

El Ministeri Públic vol determinar també si hi ha responsabilitats per part de fabricants i organismes que l'han validat

ARTICLES - ZONA 2

La Fiscalia de l’Audiència Nacional ha obert una investigació per “comprovar si existeix o no risc d’efectes adversos a la salut dels ciutadans” per l’ús del medicament Nolotil, que es presenta com un fàrmac per tractar el dolor i la febre. El Ministeri Públic vol determinar si, en cas que es confirmin aquests “efectes adversos” del medicament, existeixen responsabilitats per part dels fabricants, comercialitzadors i organismes que l’han validat.

La Fiscalia actua després d’una denúncia del Defensor del Pacient que advertia dels “efectes adversos per a la salut dels ciutadans” que provocava el Nolotil i recordava que aquest medicament ja està prohibit a diversos països.L’Associació d’Afectats per Fàrmacs també va presentar un recurs administratiu perquè el medicament no es pogués receptar a ciutadans dels països on s’ha prohibit.La Fiscalia es declara competent per investigar el cas, situa la causa a l’Audiència Nacional i designa com a instructor el fiscal Manuel Capoy “per a la pràctica de totes les diligències que siguin necessàries”.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12