Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Lleida fusiona els Dies de la Poesia i la Síndrome de Down

El festival recordarà avui al Centre d’Art la Panera la figura de la poeta i artista visual Ester Xargay, que va morir al gener

FOTO_ Núria García La companyia La Màxima, de la Fundació Ilersis, va oferir l’espectacle ‘Compta amb mi’

ARTICLES - ZONA 2

El Festival Poesia Lleida va celebrar ahir el Dia Mundial de la Poesia amb una jornada que va incloure tres actes. Al matí, alumnes de l’Institut Samuel Gili i Gaya van fer una acció poètica al Mercat del Camp d’Esports d’homenatge a Jaume Magre. A la tarda, la poesia es va fusionar amb la celebració del Dia Mundial de la Síndrome de Down, amb la performance de recitació visual ‘Compta amb mi’, a càrrec de la companyia teatral La Màxima, de la Fundació Privada Ilersis. Finalment, el Cafè del Teatre va acollir l’acte d’homenatge a Joan Salvat-Papasseit, en el centenari de la seva mort, ‘La rosa als llavis’, que va anar a càrrec de Davitillu, el dígraf del desitx i Valdivia.

L’activitat del Poesia Lleida es trasllada avui, a partir de les 19.00 hores, al Centre d’Art la Panera, que serà l’escenari de l’espectacle ‘Hi havia una vegada Ester Xargay. Celebració d’una manera de fer’, a càrrec del Col·lectiu Free’t, Núria Miret i Josep Pedrals, un homenatge a la figura de la poeta i artista visual Ester Xargay, que va morir el passat mes de gener. La llibreria participant en aquest acte serà El Genet Blau. El festival continuarà durant tot el cap de setmana amb moltes més activitats.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12