El Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible està executant les obres de rehabilitació superficial i puntualment estructural del ferm a l’autovia A-2, entre el quilòmetre 443,760 (límit de província d’Osca) i el 460, els quals passen per diferents termes municipals pertanyents a la demarcació de Lleida.
En aquest sentit, segons va informar fonts del citat Ministeri, cal assenyalar que els treballs consistiran en el fresat i la reposició del ferm de la calçada esquerra, en sentit Saragossa, entre el quilòmetre 457,738 i el 454,125. Durant el seu desenvolupament, i amb l’objectiu de garantir la seguretat dels treballadors i usuaris, des de les 7.00 hores del pròxim dilluns dia 18 i fins a les 13.00 hores del divendres dia 22; i des de les 7.00 hores del dimarts dia 2 d’abril fins a les 13.00 hores del divendres dia 5 es tallarà al trànsit la calçada sentit Saragossa entre els passos de mitjana situats als punts quilomètrics 457,738 i 454,125.
De fet, també cal explicar que per facilitar la circulació del trànsit entre aquests punts quilomètrics on es treballarà, es desviarà la circulació pel carril que s’habilitarà a la calçada oposada, que es disposarà amb circulació bidireccional.
Alhora, s’ha de dir també que la circulació de transports especials quedarà limitada a una amplada de 3,5 metres durant el període de treballs establert.