Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Vilagrà demana “calma” als sindicats i que es restableixi la normalitat a les presons de forma immediata

La vicepresidenta recorda que el Govern ja ha previst augmentar la plantilla i negociarà més millores

La vicepresidenta del Govern, Laura Vilagrà, en una atenció als mitjans aquest divendres

ARTICLES - ZONA 2

La vicepresidenta del Govern, Laura Vilagrà, ha demanat aquest divendres al migdia “calma i tranquil·litat” als sindicats de presons per reconduir la tensió que es viu als centres des de dimecres, arran de la mort d’una cuinera de la presó de Mas d’Enric a mans d’un pres. Després que aquest dijous els sindicats intentessin entrar per la força a la seu del Departament de Justícia, aquest divendres han tallat els accessos a diverses presons, cosa que ha obligat a reduir l’activitat normal dels centres. Vilagrà ha recordat que el Govern ja ha previst augmentar la plantilla, i que negociarà més millores, però ha demanat restablir la normalitat als centres de forma immediata.

En una atenció als mitjans al Port de Barcelona per la Copa Amèrica, Vilagrà ha lamentat l’”assassinat cruel” de la cuinera de la presó del Catllar (Tarragonès). Ha explicat que el Govern ja té previst augmentar la plantilla en 400 persones i que això no queda afectat per la pròrroga pressupostària. Així, ha afegit que el Departament de Justícia ja tenia previst iniciar una negociació amb els sindicats per establir més millores laborals, i que això es podria accelerar a partir d’aquest divendres a la tarda, quan es reuneixi la cúpula del departament amb els sindicats. Ha assegurat que el Govern farà una “escolta activa” de les reclamacions sindicals.

Vilagrà ha donat suport a Ubasart, de qui ha destacat que dimecres a la tarda ja es va traslladar a la presó de Mas d’Enric. No obstant, la vicepresidenta no ha volgut donar detalls del crim ni explicar si alguna cosa ha fallat en deixar que un pres violent treballés a la cuina del centre.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12