Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Redondo anuncia una llei per prohibir els prostíbuls, en el “primer pas” cap a l’abolició de la prostitució

ARTICLES - ZONA 2

Ana Redondo ha anunciat aquest dijous que el govern espanyol presentarà pròximament una proposició de llei per penalitzar les “terceries locatives”, figura jurídica que fa referència al lucre obtingut per la persona o societat que proporciona un indret per exercir la prostitució. La ministra d’Igualtat ha recordat que la proposta ja havia sorgit en la legislatura anterior, i ha afirmat que ara es tira endavant com a “primer pas, no definitiu, però sí important” d’un full de ruta que té com a objectiu final l’abolició de la prostitució. “Com a socialista que soc no els negaré que l’abolicionisme és un fi”, ha assegurat la ministra davant la Comissió d’Igualtat del Congrés dels Diputats.

Redondo ha recordat que altres països ja han pres aquesta mesura i ha demanat “una majoria àmplia” per poder-la tirar endavant a Espanya i “un debat social intens, rigorós i profund”.

També ha subratllat que per poder-ho fer és necessària una “alternativa” per a les “prop de 60.000 dones en situació de prostitució que hi ha a Espanya”, moltes “amb problemes”, “immigrants” i que necessiten “una solució econòmica, habitacional i ocupacional”.

En aquest context, la ministra ha demanat treballar mesures que “permetin donar una alternativa de vida digna i justa” a les dones que es troben en aquesta situació. “Però fins que arribem a aquest moment ens comprometem a incloure al Codi Penal les terceries locatives i prohibir-les”, ha reblat.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12