La campanya de la renda i el patrimoni de l’any 2023 arrencarà el 3 d’abril i s’estendrà fins a l’1 de juliol, segons el calendari del contribuent del 2024 que s’ha publicat a la pàgina web de l’Agència Tributària.
La presentació de les declaracions d’IRPF i de l’impost de patrimoni començarà el 3 d’abril per als contribuents que ho facin per Internet, ja sigui mitjançant el programa Renta Web o l’aplicació mòbil. Aquells que prefereixin lliurar la seva liquidació per telèfon hauran d’esperar al 7 de maig i els que optin per acudir de manera presencial a les oficines, al 3 de juny.
Per a tots els canals, la campanya s’acabarà l’1 de juliol, encara que els contribuents amb declaracions a ingressar que vulguin domiciliar el pagament les hauran de lliurar abans del 26 de juny.
A la campanya de la renda de l’any 2022 es van presentar 22,9 milions de declaracions, un 3,9 per cent més.