Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Una trentena de lleidatans es veuen afectats per un col·lapse al municipi francès de Barcarès

ARTICLES - ZONA 2

Almenys una trentena de lleidatans es van veure afectats divendres passat pel col·lapse que es va viure al poble de Barcarès, situat al Rosselló francès, on l’aglomeració de visitants per veure el seu mercat ambulant de Nadal va provocar situacions de perill.

Milers de persones arribades de diferents punts de França i de Catalunya, entre les quals hi havia aquesta trentena de lleidatans, per passar-hi el divendres festiu van provocar llargues cues a l’entrada del municipi i una situació de col·lapse a l’interior del poble. “La gent no podia anar ni endavant ni enrere”, explicava un dels lleidatans afectats.

La situació que es va generar va deixar molts visitants sense poder accedir al recinte, tot i disposar de l’entrada, mentre que aquells que es trobaven ja a l’interior no van poder sortir fins que les autoritats locals van obrir les portes d’emergència per poder evacuar els visitants. “Les portes donaven a un bosc, i la gent va haver de sortir camp a travès, de nit, i moltes portant cotxes de bebè”, explicava la mateixa font. La situació que es va donar a Barcarès va córrer per les xarxes socials, on desenes d’usuaris van expressar la seva queixa.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12