Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Campiona lleidatana de wakesurf

O. B. / Cristina Riu Palau en la part més alta del podi

ARTICLES - ZONA 2

Des del mes d’octubre passat Lleida compta amb la campiona d’Espanya de wakesurf. Es tracta de Cristina Riu Palau, que va quedar en primera posició en la competició celebrada en el Delta de l’Ebre.
La Federació Espanyola d’Esquí Nàutic i Wakebaord va organitzar el campionat d’España 2023 de wakeboard & wakesurf vaixell, els dies 28 i 29 d’octubre en el Delta de l’Ebre.
El campionat es va regir segons les normes i reglament de la iwwf (federació internacional d’esquí nàutic i wakeboard) puntuant per al rànquing internacional. La competició va comptar amb 90 participants. L’esportista lleidatana Cristina Riu Palau es va proclamar campiona d’Espanya en la seva categoria de wakesurf.
El wakesurf pot definir-se com un esport aquàtic d’arrossegament en el qual s’usa l’ona d’una llanxa per a fer surf. A l’inici de l’activitat s’utilitza una corda per a sortir, bé des de l’aigua o des de la plataforma de popa de l’embarcació, que posteriorment es deixa anar quan s’ha aconseguit la velocitat adequada i s’ha format una ona suficient per a arrossegar la taula.
Es tracta d’una pràctica esportiva popularitzada per la cantant Shakira i que compta a Lleida amb una excel·lent representant.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)