Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

El Pirineu registra tres de les deu temperatures més baixes a tot l’Estat en la primera gelada

ARTICLES - ZONA 2

Diversos indrets del Pirineu i del pla de Lleida van registrar ahir mínimes per sota dels zero graus en la primera glaçada de la tardor. En aquest sentit, el Pirineu va marcar a primera hora del matí tres de les deu temperatures més baixes a tot l’Estat, on la mínima es va assolir a Port Ainé, amb -6,7 graus, seguida del Cap de Vaqueira, amb -6,1 graus i el Cap de Rec, en novena posició, amb -4,5 graus, segons el rànquing de temperatures mínimes que va elaborar per l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet).

Segons les previsions del Servei Meteorològic de Catalunya (Meteocat), ahir es va produir la primera glaçada de la tardor i va ser el dia més fred de tota la setmana, amb gelades en sectors de Ponent, sobretot a la vall del Segre, on es va registrar -1,9°C a Oliola, a la Noguera. Segons el Meteocat, al Segrià també es van assolir els 0 graus, amb mínimes de -0,6 graus a Raimat, -0,4 a Seròs o -0,1 a Alcarràs o -0,4 a Raimat, i a l’Urgell, la mínima es va assolir a Tornabous amb -1,3 graus, segons les dades registrades a les diferents estacions meteorològiques.
Avui no s’espera precipitació, malgrat que circularan algunes bandes de núvols alts i mitjans i la temperatura no experimentarà canvis importants, segons la previsió del Meteocat.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12