La campanya s’emprèn per segona temporada consecutiva coincidint amb el primer partit de l’equip de Superliga 2 aquest dissabte en el pavelló Juanjo Arpa, a les 16.00 hores.
El Balàfia Voleibol torna a posar en marxa la campanya Superlliga’t tu! que té com a objectiu fidelizar el públic que assisteix als partits del primer equip i, alhora, premiar-los, ja que podran guanyar diferents premis gràcies a la col·laboració de diversos patrocinadors.
La campanya Superlliga’t tu! es va crear la temporada passada com a reclam a l’afició, i atès la bona rebuda, es fa un reclam perquè la gent se sumi a aquest fet històric per al club i fent un joc de paraules amb Superlliga 2 i Superlliga’t tu (2)”. La presidenta del club, Vanesa Ortega, va explicar que “a pesar que juguem en la divisió de plata del voleibol espanyol el club va decidir no cobrar entrada per a assistir als partits i creiem que aquesta és una bona iniciativa per a aconseguir ingressos extra”. La campanya consisteix en una cartilla, de 20€, on consten els 11 partits a casa. Com a novetat s’han ampliat els trams per a facilitar la participació i premiar totes les assistències. Cada vegada que una persona assisteixi a un partit se li posarà un segell i en funció d’això s’optarà a diferents premis. Així, s’opta a vals per a Store-La Perfumeria, Grup Aragonés, 50€ per a Plusfresc o un menjar en O Sole Mio o sopar en el London Cafè, entre altres.