Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Alexia, Paredes i Misa declaren avui davant el jutge

EFE / La futbolista Alexia Putellas

ARTICLES - ZONA 2

Les jugadores de la Selecció Alexia Putellas, Irene Paredes i Misa Rodríguez està previst que atestin avui davant el jutge que investiga a l’expresident de la Federació Espanyola de Futbol Luis Rubiales pel petó en la boca que va donar a Jenni Hermoso i les suposades pressions que aquesta hauria rebut d’ell i el seu cercle més pròxim per a justificar-lo.
Les internacionals compareixen davant l’Audiència Nacional per a donar la seva versió sobre l’ocorregut el passat 20 d’agost, després de la victòria de la Selecció de futbol femení en el Mundial d’Austràlia, i sobre les coaccions que s’imputen tant a Rubiales com a membres del seu equip al capdavant de la RFEF dies després per a aconseguir que Jenni Hermoso digués que el petó va ser consentit.
Dos d’elles, Alexia i Missa, seguien en la fila a la futbolista en el moment del lliurament de trofeus del Mundial, quan es va produir el petó de Rubiales a la jugadora. Per a indagar sobre les presumptes coaccions, les acusacions preguntaran previsiblement a les jugadores pel viatge a Eivissa del qual van gaudir després de guanyar el campionat, i en el qual també s’enquadren aquestes suposades pressions. Amb el crit Se Acabó, totes les jugadores de la Selecció van mostrar el seu suport unànime a Jenni Hermoso després del petó de Rubiales, que va provocar una ona d’indignació i va acabar amb la seva dimissió.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12