El municipi d’Os de Balaguer, a la Noguera, celebra del 28 de setembre a l’1 d’octubre la Festa Major de Sant Miquel amb un programa que inclou activitats per a totes les edats. Els actes arrencaran aquest dijous amb el repic inaugural de festes (20.00 hores) i el tradicional sopar de germanor a la Sala de Ball (21.00 hores). E
l ritme el posarà el grup balaguerí de folk i música tradicional Ksonronda amb un concert a partir de les 22.30 hores. Divendres, hi haurà activitats durant tot el dia, entre elles la missa en honor a Sant Miquel, un acte literari i sessions de ball a la tarda i la nit. El cap de setmana, destaca el Concurs de Botifarra, el concert amb l’Orquestra Venus i l’actuació musical del Dj Luara Bearka.
Diumenge es posarà el punt final amb la Trobada Gegantera, jocs per als més petits al Figueral, ball de tarda amb Jalaysa i el colofó serà el Castell de Focs, a partir de les 22.30 hores.