L’Associació de Veïns de la Bordeta va mostrar ahir la seva “indignació” pel fet que “ara que està fora del govern” el grup municipal d’ERC reclama a la Paeria l’habilitació d’una vorera provisional al tram final del carrer Hostal de la Bordeta.
La presidenta de l’entitat, Mari Carmen Guerrero, va recordar que “ERC ha estat quatre anys al govern de la Paeria i mai ens ha escoltat quan hem denunciat el problema que tenen les persones que viuen en aquesta zona del carrer Hostal de la Bordeta, passades les piscines municipals”. Va afegir que en el tram final del vial falta l’habilitació d’una vorera i també denuncia que quan plou es formen bassals que impedeixen que les persones caminin pel voral i ho hagin de fer per la calçada posant en perill la seva integritat física.
Guerrero va recordar que l’exprimer tinent d’alcalde i exregidor d’Urbanisme, Toni Postius, de Junts, que també formava part del govern, “mai no ens va donar cap resposta. Ara es preocupen per la seguretat d’aquelles persones? Què busquen ara?”, va etzibar la presidenta de l’entitat.
Mari Carmen Guerrero va dir que abans de tot ERC hauria d’haver escoltat les queixes veïnals, però mai no hi ha hagut cap reunió sobre el tema. “O es fan les coses quan s’està dins del govern o després no cal reivindicar-les”, va apuntar. A més, va reclamar saber el motiu del canvi de postura del grup municipal d’ERC a la Paeria “si la inseguretat és la mateixa ara que abans”.
ERC va demanar al govern de la Paeria que habiliti una vorera provisional al tram final del carrer Hostal de la Bordeta per millorar-ne la seguretat. “El final del carrer Hostal de la Bordeta, entre els números 71 i 133, és un tram en el qual hi ha més d’una quinzena d’habitatges. Tanmateix, no està urbanitzat, de manera que la manca de voreres suposa un perill greu per a la seguretat viària dels veïns i veïnes d’aquest carrer i per als vianants que hi circulen de passeig per l’Horta”, va afirmar el regidor Juanjo Falcó.