Nou cap i noves funcions. Deco va agafar ahir les regnes de l’àrea de futbol del Barça i ha reforçat l’estructura amb un altre exfutbolista, Bojan Krkic. El seu càrrec serà el de coordinador. Amb el de Linyola, el portuguès pretén solucionar una manca habitual en el club per a controlar als cedits.
Va estar tot l’estiu treballant per al Barça, braç a braç amb Mateu Alemany, per a configurar la plantilla del curs 2023-24. No obstant això, la presentació en públic s’ha fet esperar i des d’ahir, Anderson Luis de Souza ‘Deco’, ja exerceix el nou càrrec de director de futbol. Al costat d’ell i altres membres del renovat organigrama del Barça, un altre vell conegut com Bojan Krkic.
“Bojan arriba com a coordinador de l’àrea de futbol. Amb Xavi parlem del seguiment de jugadors cedits a altres clubs i és una cosa que fallàvem molt. Nosaltres hem de donar respostes a l’entrenador”. No obstant això, va afegir sobre Bojan que “la seva figura no és només per això. Sap el que és La Masia i ser un jugador sobre el qual tothom parla. Bojan ho ha viscut tot en el club. Pot aportar bastant en aquest treball. La idea és que ens ajudi amb seguiment de jugadors”.
Noms com els de Rafael Yuste, Joan Soler, Deco, Enric Masip, Bojan Krkic, el fill de Alexanco, Paulo Araujo i Fran Carbó són els principals noms d’aquest nou organigrama liderat per Joan Laporta i Xavi Hernández.
El jugador de Linyola, Bojan Krkic, va afirmar en xarxes socials que “torno amb màxima il·lusió, preparat per a aportar la meva experiència i ajudar al club que vull. Moltes gràcies al president Laporta, a la junta directiva i a Deco per l’oportunitat”.
Rolling Stones, el logotip triat pel Barça per a jugar el clàssic
Notícia d’impacte per als fans del rock. El Barça lluirà una samarreta amb el logotip dels Rolling Stones en el primer clàssic de la temporada del pròxim 28 o 29 d’octubre en Montjuïc. Segons va avançar ahir RAC1, l’acord està fet i només queden serrells per a segellar-lo.
Serà la tercera vegada que els blaugranas promocionen una banda en la samarreta, fruit de l’acord amb Spotify, el soci comercial principal del club. La temporada passada els de Xavi van vestir un logotip de Drake al Bernabéu i de Rosalía al Camp Nou.