Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Guinness retira del seu web els rècords del famós productor japonès que va abusar de menors

ARTICLES - ZONA 2

L’organització Guinness World Rècords ha decidit retirar de la seva pàgina web els dos rècords ostentats per Johnny Kitagawa, el fundador de l’agència més gran de talents del Japó, després que es confirmés que va utilitzar la seva posició per a abusar sexualment de menors d’edat durant dècades.

“Després d’escoltar els informes de la recent recerca realitzada contra el mort Johnny Kitagawa, hem pres la decisió d’eliminar del nostre lloc web els registres de rècords que tenia perquè no considerem apropiat deixar-los publicats”, va assenyalar l’organització en un comunicat.

El conegut productor ostentava dos rècords: un com a productor que ha generat major nombre de senzills en el lloc número 1 de les llistes musicals, i el segon pel nombre més gran de concerts fets, dues gestes que s’han eliminat ara com ara de la web de l’organització amb seu a Londres.

La notícia ha transcendit coincidint amb el reconeixement avui per part de l’agència, Johnny and Associates (més coneguda simplement com a Johnny’s), de la comissió d’abusos sexuals per part del seu fundador a menors d’edat durant dècades, la primera vegada que admeten públicament aquests actes.

Julie Keiko Fujishima, neboda de Kitagawa i fins ara presidenta de l’agència, va reconèixer avui aquests abusos i encara que no va proporcionar cap xifra de víctimes, va acordar deixar el seu càrrec i ser substituïda per Noriyuki Higashiyama, exmembre del grup musical Shonentai, actor i moderador de televisió representat des de fa temps per Johnny’s.

En una recerca recent que va durar tres mesos un grup intern va concloure també que els abusos van ser freqüents des de la fundació de Johnny’s en la dècada de 1960 i fins a mitjan dècada passada i encara que no van donar una xifra exacta de casos ni de víctimes de Kitagawa, el grup d’experts va parlar de “múltiples actes”.

Kitagawa (1931-2019) era un conegut productor i agent venerat al país asiàtic per crear una fórmula per a la fama i que és encara usada en les indústries del K-Pop i J-Pop a Corea del Sud i el Japó, captant a joves i formant-los fins al seu eventual debut.
Neteja Copia el text

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12