Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Un jugador del Casademont perd un ronyó després de la lesió soferta durant el Mundial

EFE / Simanic (dreta) durant el partit que la seva selecció va jugar amb Puerto Rico

ARTICLES - ZONA 2

Borisa Simanic, pivot serbi del Casademont Zaragoza, ha hagut de ser sotmès a una nova intervenció quirúrgica a Manila per a extirpar-li un ronyó, després de les complicacions per la lesió que va sofrir la setmana passada en un partit en el Mundial, segons ha informat avui la Federació sèrbia del bàsquet.

Aquesta nova operació es va produir ahir diumenge, va informar aquesta font en un comunicat.

“A causa dels canvis de la vitalitat del teixit del ronyó, calia extreure-li amb la intervenció quirúrgica tot el ronyó. Esperem després d’aquesta operació un procés postoperatori normal”, va declarar el metge de la selecció sèrbia, Draguen Radovanovic, en aquesta nota.

El comunicat recorda que Simanic va ser operat ja en un hospital de Manila en la nit del 30 al 31 d’agost després de sofrir una colzada en la zona renal en el duel entre Sèrbia i Sudan del Sud en el Mundial del Bàsquet.

Encara que en un primer moment semblava que el ronyó funcionava normalment, els metges van detectar una sèrie de complicacions que van obligar a aquesta segona intervenció.

La selecció de Sèrbia va passar les dues fases de grups per a entrar en els quarts de final, i el seu pròxim rival és la selecció de Lituània.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12