El Lleida Esportiu comença avui el seu periple en la lliga 2023-2024 de la Primera Federació després d’una il·lusionant pretemporada. L’equip és conscient que la lliga és una altra història i afronta amb el màxim respecte la seva visita a l’Olímpic Camilo Cano per a enfrontar-se al La Nucia.
L’equip alacantí ha estat un dels protagonistes de l’estiu pels dubtes fins a última hora sobre la seva inscripció, però la veritat és que finalment els valencians surten a competir, acabats de descendir de la Primera Federació, i han de ser tinguts en compte.
Així ho va destacar l’entrenador càntabre del Lleida Esportiu en la prèvia del partit d’avui (20.00 hores). “És un equip al qual li va costar arrencar per les seves circumstàncies, però que manté la base de jugadors de Primera RFEF i que han fitxat en una línia semblant a la nostra, incorporant jugadors contrastats, encara que hagi estat una mica tard”. I és que el conjunt que dirigeix el vell conegut de l’afició lleidatana Raúl Garrido va fitxar en els últims dies de mercat a homes com Mario Robles, Javi Serra o el golejador César Gómez.
Per part seva, l’equip de la capital del Segrià va tancar el mercat sense més incorporacions a l’espera dels agents lliures, per la qual cosa, tal com va avançar en la prèvia que havia preparat, el partit s’afrontarà amb els efectius amb els quals es compta de moment, que són els 17 efectius que figuren en la Real Federació Espanyola de Futbol (RFEF).
Això sí, el president de l’actual directiva del club, Luis Pereira, va afegir ahir alguna explicació a través de les xarxes socials sobre els plans quant a reforçar la plantilla. “Necessitem dos jugadors més, nacionals. Responen al nostre criteri de qualitat. Fora de mercat, però no fitxarem per fitxar”, va comentar Pereira. El dirigent ja havia comentat en un fil anterior que hi ha “tres jugadors fitxats i inscrits”, però “no estaran per al partit i no tenim previsió en dependre de les formalitats necessàries, però sí que són jugadors del Lleida. Són patrimoni i valor del club”.
De tornada al partit, Viadero va destacar que “tenim el màxim respecte per tots els rivals”. Excepte contratemps, tots els efectius estan disponibles.