El passat 10 d’octubre es va reunir el jurat de la 15a edició del Premi Jordi Pàmias, un jurat de reconegut prestigi format per Albert Turull, Josep Borrell, Gemma Casamajó, Josep M. Nogueras i Àngels Marzo, aquest jurat va escollir l’obra guanyadora del Premi Jordi Pàmias 2023, que enguany arriba a la seva quinzena edició.
L’acte de lliurament de premis es farà el dissabte, 21 d’octubre al Teatre Municipal Ateneu de Guissona i en aquesta edició esdevindrà un acte molt especial, ja es commemoraran els quinze anys del premi, i que es farà un recorregut pels poetes que han guanyat el premi durant tot aquest temps.
En aquest acte hi participarà Trio Festino Baroco en la seva musicalització i comptarà amb la presència d’en Jordi Pàmias i de l’Eulàlia Pagès, de Pagès Editors.
Durant l’acte també es presentarà l’obra guanyadora de la passada edició Rèquiem per Síria de Cristina Àlvarez Roig i es donarà a conèixer l’obra guanyadora de l’edició d’enguany, per part del president del Jurat, Albert Turull.