Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Xènia Páez s’emporta ‘El Piano’ a casa i ara prepara un EP variat

La cantant de Golmés valora haver pogut explicar la seva història d’assetjament escolar a la televisió

FOTO_ Atresmedia Xènia va emocionar l’audiència de La Sexta en la seva intervenció del dia 10 passat

ARTICLES - ZONA 2

“Estic molt contenta no només per guanyar sinó per haver pogut explicar la meva història d’assetjament escolar i rebre l’agraïment de molts que m’han escrit per haver donat veu als que no poden”, explica encara emocionada Xènia Páez a LA MAÑANA.

La compositora de Golmés va guanyar la setmana passada el tercer programa d’‘El piano’ de La Sexta on va interpretar ‘Sense vida’, una cançó que va compondre als 12 anys i explica la seva dura història de ‘bullying’ a l’escola. Pablo López no va poder evitar acompanyar-la al piano, mentre Mika i Ruth Lorenzo seguien la melodia. “Va ser com un somni” subratlla la cantant.

Xènia Páez, que actualment estudia producció musical, revela que “estic treballant en un EP que m’encantaria treure el 2025 amb temes molt variats i sobretot frescos que representen moltes persones amb els seus amors, desamors i més”.

“La música és la meva passió” repeteix aquesta noia que ha après a tocar quatre instruments de forma autodidacta.   

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12