L’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa, va visitar ahir la seu del departament d’Interior a Lleida, on va mantenir una trobada amb el director dels Serveis Territorials de la conselleria, Xavier Garrós, i amb el cap regional dels agents rurals, Llorenç Ricou, i va poder saludar la resta de personal del cos.
L’alcalde va explicar que s’ha compromès a fer que la Paeria posi en marxa els treballs del pla de gestió de les zones d’exclusió de caça de Lleida i a donar continuïtat al conveni que l’Ajuntament té amb el cos d’agents rurals per a la gestió de la fauna cinegètica a l’Horta.
Durant la reunió es va parlar de la problemàtica que suposen els animals salvatges en tot l’àmbit rural de la ciutat. Fèlix Larrosa, que va estar acompanyat per la tinent d’alcalde d’Agenda Urbana i Espai Agrari, Begoña Iglesias, la regidora de Seguretat, Mobilitat i Civisme, Cristina Morón i el comissionat de l’Horta de la Paeria, Joan Queralt, també va celebrar l’increment de plantilla previst pel cos d’agents rurals a la demarcació de Lleida, que passarà de 16 a 25 efectius, segons es va explicar a la reunió. El paer en cap va agrair l’esforç d’Interior per reforçar aquest servei públic.