Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Uns ciclistes ‘rectifiquen’ a la Paeria i diuen que el Camí del Riu resta tancat

L’Ajuntament va dir fa una setmana que el sender estava reobert, però sembla que no és del tot així

ARTICLES - ZONA 2

La Junta de Govern Local també ha aprovat el projecte d’urbanització de l’avinguda Víctor Torres, entre la carretera LL-11 i l’avinguda Pla d’Urgell, que facilitarà l’accés al futur complex comercial Shopping Promenade Lleida, a Torre Salses. L’actuació permetrà millorar la connectivitat i la mobilitat en aquest sector de la ciutat.
En concret, connectarà Cappont i Bordeta, i també Mangraners i Torre Salses. Preveu la urbanització d’una superfície de més de 33.000 metres quadrats, amb un pressupost de 5.632.625 euros, que aportarà el promotor del parc comercial. Les interseccions del vial Víctor Torres amb els carrers Palauet i Pla d’Urgell es resoldran amb dues rotondes. La proposta que arriba ha incorporat correccions tècniques i resol les qüestions plantejades, que contribuiran a transformar diferents espais de la ciutat i a millorar els equipaments i serveis destinats a la ciutadania.
Per altra banda, la Paeria licitarà les obres de rehabilitació del cafè-teatre dels Camps Elisis i el bosc urbà de l’espai de l’antiga comissaria de Sant Martí.
Un altre dels acords ha estat la instal·lació de nous jocs infantils, mobiliari urbà i millora de l’accessibilitat als espais de joc de l’entorn del Teatre de l’Escorxador.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8