El Mollerussa per fi respira amb tranquil·litat després d’una temporada amb alts i baixos, canvis d’entrenador i problemes extraesportius. Els lleidatans ja van assolir la salvació matemàtica, ja que resten dues jornades per disputar-se, i l’equip de Kiku Parcerisas es troba nou punts per sobre del descens.
En el dia d’avui, els del Pla d’Urgell buscaran a partir de les 12.30 hores assaltar la casa de la Fundació Esportiva Grama, a Santa Coloma de Gramenet. Ara, l’objectiu del club és acabar la temporada amb bones sensacions i intentar escalar posicions a la taula classificatòria després d’haver estat fregant el descens durant molta part de la temporada.
El Mollerussa arriba a aquesta jornada 33 de la Tercera Federació en 13a posició amb un total d’11 victòries, 6 empats i 15 derrotes, que corresponen a 39 punts.
Per la seva part, els barcelonins ocupen la vuitena posició amb 46 punts, i encara amb opcions matemàtiques per arribar a disputar els play offs. La cinquena posició és pel Tona, que ha sumat 50 punts, estant a 2 del Peralada, que és quart, i a 5 punts tant de l’Atlètic Lleida i del Girona B, segon i tercer respectivament.
L’Atlètic vol consolidar la segona plaça a Manresa
L’Atlètic Lleida visita avui a les 12.30 hores el camp del Manresa en una jornada unificada. Els de Gabri Garcia van arrabassar la segona plaça al Girona B en la jornada anterior, en perdre el conjunt gironí i guanyar els lleidatans. En aquesta penúltima jornada, els del Farrús tractaran d’aconseguir una nova victòria en aquesta temporada històrica pel club, i consolidar-se en la segona plaça, assegurant-se, en principi, un rival més assequible en els play off. Tot i que aquest grup de la Tercera Federació ha demostrat que cap partit és fàcil.