Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Trump diu que “Estats Units vol ajudar la Xina, no perjudicar-la”

Pequín acusa els EUA de minar el diàleg comercial i deplora les amenaces d’imposar aranzels del 100% als productes xinesos

FOTO_ Shawn Thew (EPA) El president dels Estats Units, Donald Trump, el dissabte

ARTICLES - ZONA 2

El president dels EUA, Donald Trump, va dir ahir que el seu país “vol ajudar la Xina, no perjudicar-la”, després que el Ministeri xinès de Comerç acusés ahir Washington de fer descarrilar el diàleg comercial entre les dues potències. Trump ha amenaçat d’imposar aranzels del 100% als productes xinesos.
“No es preocupin per la Xina, tot estarà bé! El respectat president Xi acaba de passar un mal moment. No vol una depressió per al seu país, i jo tampoc. Els Estats Units volen ajudar la Xina, no perjudicar-la!”, va escriure Trump a la seva xarxa social, Truth Social.
Per part seva, un portaveu del Ministeri xinès de Comerç va afirmar ahir que les “contramesures” anunciades aquesta setmana per Pequín, que inclouen noves restriccions a l’exportació de terres rares i productes relacionats amb el seu processament, “són actes necessaris de defensa passiva per preservar els legítims drets i interessos de les empreses i les indústries xineses”.
“Esperem que els EUA reconeguin el seu error, avanci amb la Xina en la mateixa direcció i tornin al camí del diàleg”, va afirmar el portaveu, i va advertir que si Washington insisteix a prendre el camí erroni, Pequín “adoptarà mesures resoltes” per protegir-se.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8