Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Torrons i Mel Alemany rep el Premi a la Internacionalització

La Nit Gourmet del Clúster Food Retail reconeix la firma d’Os de Balaguer en haver obert nous mercats

Torrons i Mel Alemany ha estat distingida amb el Premi Internacionalització 2025 en el marc de l’Aparador del Food Retail de Catalunya, el nou format de la històrica Nit Gourmet del Clúster Food Retail de Catalunya, que ahir va celebrar la seva desena edició al Recinte Modernista de Sant Pau de Barcelona. L’acte va reunir prop de 400 representants del sector alimentari, empreses i institucions del país i va servir per posar en relleu el paper del clúster com a motor d’innovació, col·laboració i competitivitat en el món de l’alimentació i la distribució. El Premi Internacionalització reconeix aquelles empreses que han sabut convertir els reptes globals en oportunitats desenvolupant estratègies d’expansió que projecten el valor del producte català en mercats internacionals. En aquesta edició, el jurat ha volgut destacar la visió a llarg termini, la perseverança i la creativitat amb què Alemany ha afrontat el camí de l’exportació, consolidant la seva presència a tretze països i obrint noves vies comercials a quatre continents. “El camí de l’exportació és una cursa de fons, s’ha de treballar, s’ha de ser perseverant i s’ha de tenir bastanta creativitat. I en el nostre cas, si ho fem amb l’energia de la mel, segurament arribarem lluny”, va expressar el seu gerent, Ferran Alemany. La companyia ha participat en fires internacionals com Alimentaria Barcelona i el Salón Gourmets de Madrid per explorar mercats com l’americà o el coreà. A més, davant de dificultats com els aranzels imposats per l’administració Trump, l’empresa ha optat per reinventar-se i desenvolupar productes específics per a nous mercats, com el de Corea del Sud.

ARTICLES - ZONA 2

Torrons i Mel Alemany ha estat distingida amb el Premi Internacionalització 2025 en el marc de l’Aparador del Food Retail de Catalunya, el nou format de la històrica Nit Gourmet del Clúster Food Retail de Catalunya, que ahir va celebrar la seva desena edició al Recinte Modernista de Sant Pau de Barcelona. 

L’acte va reunir prop de 400 representants del sector alimentari, empreses i institucions del país i va servir per posar en relleu el paper del clúster com a motor d’innovació, col·laboració i competitivitat en el món de l’alimentació i la distribució.

El Premi Internacionalització reconeix aquelles empreses que han sabut convertir els reptes globals en oportunitats desenvolupant estratègies d’expansió que projecten el valor del producte català en mercats internacionals. En aquesta edició, el jurat ha volgut destacar la visió a llarg termini, la perseverança i la creativitat amb què Alemany ha afrontat el camí de l’exportació, consolidant la seva presència a tretze països i obrint noves vies comercials a quatre continents.

“El camí de l’exportació és una cursa de fons, s’ha de treballar, s’ha de ser perseverant i s’ha de tenir bastanta creativitat. I en el nostre cas, si ho fem amb l’energia de la mel, segurament arribarem lluny”, va expressar el seu gerent, Ferran Alemany. 

La companyia ha participat en fires internacionals com Alimentaria Barcelona i el Salón Gourmets de Madrid per explorar mercats com l’americà o el coreà. A més, davant de dificultats com els aranzels imposats per l’administració Trump, l’empresa ha optat per reinventar-se i desenvolupar productes específics per a nous mercats, com el de Corea del Sud.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12