Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Torrons Alemany aposta per la venda al tall i ha incorporat el torró dur

L’envia a domicili amb 24 hores de marge per menjar-lo “acabat de fer”

FOTO_ Oriol Bosch (ACN) Un dels torronaires de la firma fent torró cremat

ARTICLES - ZONA 2

Torrons i Mel Alemany continua apostant per la venda de torró al tall incorporant-hi la varietat del dur. S’afegeix a la del torró tou i el cremat, que es van presentar l’any passat. Es fa amb un tall més fi de gruix per facilitar-ne la ingesta a un públic més familiar. El gerent de la firma, Ferran Alemany, explica que afronten la campanya de Nadal amb “confiança” i l’objectiu de servir-lo als clients “fidels” amb un marge de 24 hores perquè puguin consumir-lo “acabat de fer”. Afegeix que aposten pel mercat català tot i que Alemany també ven a tot Espanya, Anglaterra, els Estats Units, Corea, i alguns països àrabs. D’altra banda, l’empresa admet que s’ha vist afectada per la retallada de comandes de lots per part d’institucions.

Amb el mètode del torró al tall s’intenta reduir al màxim el temps de consum del torró, de forma que el producte mantingui les seves propietats de sabor i es pugui valorar encara més. Ferran Alemany, explica que la recuperació d’aquest sistema ja la van començar a fer l’any passat amb el torró tou i el cremat i enguany hi han afegit el torró dur. Assegura que han començat a fer unes primeres proves amb barres més primes, que el fan més fàcil de menjar, i de moment “està triomfant”. A l’hora de produir el torró al tall, Alemany el talla, l’embolica amb paper alimentari (sense plàstics) i l’entrega en 24 hores.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12