Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Torres: “No hi ha possibilitat d’unió amb l’Atlètic Lleida”

L’adjunt a la presidència del Lleida, que avui presenta els abonaments, afirma que “volem un club de la gent i això xoca amb la seva filosofia”

T. A. Marc Torres (e) té previst oferir avui una roda de premsa pels abonaments

ARTICLES - ZONA 2

L’AEM, el Lleida CF i l’Atlètic Lleida compartiran el Camp d’Esports la pròxima temporada, amb l’aprovació de l’Ajuntament de la capital del Segrià. Aquesta situació és una oportunitat per aprofundir en la unitat del futbol lleidatà, malgrat les dificultats logístiques que comportarà el canvi. El camí cap a la unió total, però, s’albira encara llarg i amb molta feina a fer per part de totes les parts per crear les condicions perquè es pugui produir. De moment, Marc Torres, l’adjunt a la presidència del Lleida CF, actual titular dels drets d’us del Camp d’Esports, veu impossible una fusió amb el club de Cappont, ara a la Segona Federació.

L’advocat lleidatà Marc Torres, que sempre va dir que l’AEM tenia les portes obertes, però l’Atlètic Lleida no, ha explicat els motius del canvi de parer. “Ells (l’Atlètic Lleida), tenien una necessitat d’instal·lació per a competir a la Segona RFEF i havien de parlar amb nosaltres. Sempre vaig dir que les condicions les posaríem nosaltres i va haver-hi acostament per part seva. Però, que quedi clar, el Camp d’Esports és de l’Ajuntament (propietat) i el seu usuari titular és el Lleida CF. AEM i Atlètic han de complir amb el que marquem”, va dir Torres en una entrevista amb ‘futbolcatalunya.com’.

RESPOSTA

Torres va voler també matisar unes manifestacions del vicepresident de l’Atlètic Lleida, Néstor Gutiérrez, en la línia d’explorar la via de la fusió en un futur. “Ho veig molt inviable perquè són dues maneres de fer molt diferents, no hi ha possibilitat d’unió. La nostra filosofia és diferent i més enguany, que hem creat un Consell Social a qui donem molta importància. Volem un club des de la base i de la gent de la ciutat i això xoca amb la seva filosofia”, va explicar Torres.

En general, respecte a l’Atlètic, Torres va incidir en el fet que “tenen un tarannà molt diferent del nostre. A cada cosa que fan els pot la falta d’humilitat i la supèrbia. Van dir que el Camp d’Esports passava a ser la seu oficial i això el conveni no ho diu”. “El Lleida té l’ús preferencial del camp. Sempre mostren un aire de superioritat, d’estar per sobre de tot perquè són grans empresaris al costat de nosaltres que som els pobres de la ciutat. Em fa una mica de mal d’ulls veure aquest aire amb el qual arriben per a salvar el Lleida quan l’ajuda és mútua. Vosaltres necessitàveu un camp i us ajudem perquè el tingueu com vosaltres pagueu uns diners per tenir-lo. Ens beneficiem les dues parts.”. Respecte al deute, detalla que la darrera due-giligence el xifra en: 1.700.000 euros (Hisenda), 2.700.000 (Seguretat Social) i 180.000 (petits proveïdors) i diu que el concurs permetrà no tenir dèficit. El que ha posat Luis Pereira (ell diu que 3 milions) és passiu, però si el club passa a SAD, es podria capitalitzar en accions. Torres reclama més lideratge de l’Ajuntament per les instal·lacions i augura que la sentència final del conveni de l’estadi anirà més enllà del 2027 perquè encara seria possible un recurs de cassació al Suprem.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12