Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Torna l’efecte pintallavis

ARTICLES - ZONA 2

L’economia no està exempta de supersticions. Un exemple és l’efecte pintallavis: la creença que els repunts en la venda d’aquest cosmètic auguren períodes de crisi econòmica. El Lipstick Effect (encunyat a Estée Lauder) no és cap ximpleria. La compra de pintallavis es va duplicar amb els atemptats de les Torres Bessones, va créixer exponencialment arran de la fallida de Lehman Brothers i va tenir les seves millors dades durant la recessió dels anys 90. Però va fer fallida durant la Covid per l’ús de mascaretes. En temps de crisi es redueix la despesa, però es gasta més en coses que ens apugen els ànims. I ara, els pintallavis tornen a ser l’estrella dels necessers, amb un increment de negoci del 70% fins al 2033.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12